Інформація про доставку та оплату
ОПЛАТА
Оплата замовлень здійснюється виключно в національній валюті України – Гривня
(Код валюти літерний - UAH, код валюти цифровий - 980, графічний символ - ₴)
Способи оплати:
- Банківськими картками Visa або Master Card
- Через термінал ПриватБанку або за допомогою сервісу Приват24
- Банківським переказом на розрахунковий рахунок
ДОСТАВКА
Послуга доставки замовлень надається нашим партнером «Нова Пошта» по всій Україні, за винятком тимчасово окупованої території АР Крим та зони проведення військової операції Об’єднаних сил. Доставка може бути виконана на вашу адресу (кур’єром) або у відділення Нової пошти.
Вартість доставки розраховується згідно з тарифами «Нової Пошти» (https://novaposhta.ua/basic_tariffs). Вартість доставки залежить від фактичної та об'ємної ваги та від габаритних розмірів обраного товару, а також регіону доставки.
При розрахунку вартості буде враховуватися більша вага товару у розібраному стані - фактична чи об'ємна.
Для визначення ваги замовлення обчислюється об'ємна вага та порівнюється з фактичною вагою відправлення. Для тарифікації використовується більша вага.
Об'ємна вага розраховується за формулою:
довжина (см) х висота (см) х ширина (см) / 4000 кг = об'ємна вага (кг)
Відповідно до розмірів замовленого товару сайт вам запропонує обрати найближче відділення Нової пошти, котре по габаритним розмірам зможе отримати відправлення. Замовлення може бути доставлене у наступні типи відділень:
Поштові (довжина кожної сторони – до 150 см, вага – до 30 кг).
Вантажні (без обмежень по габаритах відправлення).
Якщо ж сайт не пропонує найближче до вас відділення, це означає що це відділення не може прийняти товар згідно з його габаритами. Вам слід обрати відділення із запропонованого сайтом переліку або ж замовити адресну доставку.
ВАЖЛИВО! Перед тим, як прийняти замовлення від представника Нової пошти, просимо вас перевірити чи відповідає товар у посилці вашому замовленню, а також перевірте цілісність товару у посилці. У випадку, якщо кількість не відповідає або ж товар має пошкодження, не приймайте замовлення від представника Нової пошти та повідомте про це Відділ по роботі з клієнтами.
Якщо компанії-перевізнику не вдалося доставити замовлення за вказаною адресою доставки (наприклад, за цією адресою не було контактної особи, щоб прийняти замовлення), представник компанії-перевізника Нова Пошта зв'яжеться з вами повторно. Після двох спроб доставки товар повернеться на склад hotsale.lviv.ua і далі, щоб узгодити доставку товару, з вами зв’яжеться фахівець відділу по роботі з клієнтами.